Veelgestelde vragen ( FAQ )

Hieronder vind je een overzicht van de meest gestelde vragen. Staat jouw vraag er niet bij? Stel hem dan gerust via info@demaaltijdmanager.nl.

Bestellen

Hoe log ik in?
Rechts bovenin kun je inloggen. Mocht je je wachtwoord vergeten zijn dan kun je eenvoudig met je e-mailadres een nieuw wachtwoord opvragen.

 

Ik wil mijn bezorging op een ander adres, kan dat?
Ja, dit kun je aangeven op het moment van bestelling. Verandert het adres na plaatsing van je bestelling, neem dan even contact op met de dienstdoende Maaltijdplanner. Wanneer dit adres ook binnen ons bezorggebied valt is de kans groot dat we dit moeiteloos kunnen aanpassen.

 

Hoe gaan jullie om met mijn privacy?
Onze website is goed beveiligd, en we gaan zorgvuldig om met jouw gegevens volgens de wettelijke richtlijnen. Meer hierover vind je onder het kopje ‘privacy en cookies’ onderaan de website.

 

Zit ik bij jullie vast aan een abonnement?
Nee, wij bieden geen abonnementsdiensten aan. In de toekomst verwachten wij wel met vrij opzegbare abonnementen te gaan werken, zodat je tegen een gunstiger tarief kunt bestellen.

 

Ik heb toch op een andere manier mijn maaltijd weten te managen, kan ik nog annuleren?
Ja, dit kan tot 20.00 uur ’s avonds op de dag vóór levering. Breng ons even telefonisch op de hoogte of via de e-mail.

De Maaltijden

Wat is de houdbaarheid van een Maaltijdmanager-maaltijd?
De maaltijden zijn tot 2 dagen na bezorgen houdbaar, mits juist bewaard. De Maaltijdmanager raadt echter aan om nog dezelfde dag van de maaltijd te genieten om kwaliteitsverlies te voorkomen.

 

Hoe verwarm ik de maaltijd?
Dit heeft de Maaltijdmanager al voor je uitgezocht: op de bestelpagina en op het etiket van de maaltijd vind je een instructie.

 

Waar bestaat een verpakking uit?
Al onze verpakkingen zijn biologisch afbreekbaar. De meeste verpakkingen worden gemaakt van afval dat vrijkomt bij de suikerrietproductie. De doorzichtige deksels en bakjes die van plastic lijken zijn van mais gemaakt.

 

Waar kookt de Maaltijdmanager?
Alle maaltijden worden bereid in onze productiekeuken in het centrum van Rotterdam. Hier kunnen tevens ook de maaltijden worden opgehaald.

 

Kan ik jullie maaltijden eten als ik zwanger ben?
Ja, dat kan:

  • de maaltijden worden snel teruggekoeld in een blastchiller (soort turbo koelkast) om bacteriegroei te beperken
  • Als we met eieren werken, zijn deze gaar of gepasteuriseerd
  • Wij gebruiken alleen gepasteuriseerde kazen
  • Bij kipproducten meten wij de kerntemperatuur zodat de aanwezigheid van salmonella wordt uitgesloten
  • Wanneer wij vis gebruiken is deze vers

Levering

Hoe wordt de maaltijd geleverd?
De maaltijd wordt bezorgd met een elektrische bakfiets, tussen 16.00 en 20.00 uur.

 

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben op het moment van levering?
Je kunt altijd zelf kiezen binnen welk tijdslot de maaltijden worden bezorgd. Ben je toch niet thuis dan kun je de maaltijden de dag daarna nog ophalen in onze keuken.

Betalen

Hoe kan ik bij jullie betalen?
Je kunt betalen met Ideal, Mastercard en Visa. We kiezen er bewust voor om geen contant geld aan te nemen i.v.m. de veiligheid van onze medewerkers.

 

Wat kost een Maaltijdmanager-maaltijd?
De prijzen per maaltijd zijn altijd zichtbaar in onze webshop. Een kindermaaltijd kost 5 euro, een maaltijd voor volwassenen varieert tussen de 9 en 13 euro. Daarnaast werken we met een staffelkorting bij afname van meerdere maaltijden.

 

Waar is de prijs van de maaltijd uit opgebouwd?
De kosten van de maaltijden bestaan uit: ingrediënten, ontwikkelingskosten, bezorgkosten, transactiekosten, energie, locatiehuur, marketing en een bescheiden winstmarge. Wij streven ernaar om onze maaltijden altijd voor een eerlijke prijs aan te bieden.

COPYRIGHT © DEMAALTIJDMANAGER 2017